Študije primerov
SMS kampanja z omejeno ponudbo za spodbujanje hitrih nakupnih odločitev
GLS Slovenia
Napredna avtomatizacija za boljšo uporabniško izkušnjo
GLS Slovenia, mednarodni distributer paketov, je že več kot 20 let prisoten na slovenskem trgu. S svojo mrežo Depo centrov, Paketnih trgovin in GLS Paketomatov pokriva več kot 800 lokacij po vsej Sloveniji.
Z našimi rešitvami smo avtomatizirali proces izbire dostavnega mesta znotraj Viber kanala. S pomočjo dvosmerne komunikacije lahko stranka na preprosto vprašanje odgovori z geslom, pri čemer kurir takoj prejme sporočilo z njeno izbiro. Rezultat je hitrejša, učinkovitejša in enostavnejša dostavna izkušnja.

Moje-lece.si
SMS kampanja z omejeno ponudbo za spodbujanje hitrih nakupnih odločitev
Moje-leče.si je specializirana spletna trgovina, ki ponuja širok izbor kontaktnih leč, očal in pripomočkov za nego vida.
Za naročnika smo izvedli SMS kampanjo s časovno omejenim popustom – 10 % na celoten nakup, veljavnim le en dan. Jasno strukturirano sporočilo je vključevalo kodo za popust in neposredno povezavo do spletne trgovine, kar je strankam omogočilo hitro in enostavno uveljavitev ugodnosti.
Takšne SMS kampanje so učinkovite pri spodbujanju impulzivnih nakupov, povečanju konverzij in usmerjanju prometa na spletno stran. Z neposrednim dosegom in visoko stopnjo odprtosti so idealna rešitev za hitro aktivacijo kupcev in povečanje prodaje.

mömax
Viber First kampanja za povečanje angažiranosti in pospeševanje prodaje
Za naročnika smo izvedli SMS kampanjo s časovno omejenim popustom – 10 % na celoten nakup, veljavnim le en dan. Jasno strukturirano sporočilo je vključevalo kodo za popust in neposredno povezavo do spletne trgovine, kar je strankam omogočilo hitro in enostavno uveljavitev ugodnosti.
Takšne SMS kampanje so učinkovite pri spodbujanju impulzivnih nakupov, povečanju konverzij in usmerjanju prometa na spletno stran. Z neposrednim dosegom in visoko stopnjo odprtosti so idealna rešitev za hitro aktivacijo kupcev in povečanje prodaje.
Takšne kampanje so idealne za hitro obveščanje strank o posebnih ponudbah, povečanje obiska spletnih strani ter pospeševanje nakupnih odločitev.
