Mobilne naprave vse bolj pomembne pri nakupnih odločitvah

Mobilne naprave so postale najpomembnejše orodje za pomoč pri nakupnih odločitvah potrošnikov. Po raziskavi podjetij xAd in Telmetrics kar 42% ameriških potrošnikov za iskanje informacij pred nakupi primarno uporablja mobilne naprave.

 

Od vseh uporabnikov mobilnih naprav jih približno tretjina nakupe na svojih mobilnih napravah tudi zaključi, 64% odstotkov pa se jih odpravi v trgovine. Mobilne naprave in mobilni internet so tako pri večini potrošnikov le del nakupnega procesa. Izjemno pomemben del, saj se sodobni potrošniki za večje nakupe ne odločajo več spontano, ampak šele po obsežnem iskanju informacij in mnenj spletne skupnosti.

 

Med izsledki raziskave je še več zanimivih informacij. Mobilne naprave so najpomembnejše v kategorijah gostinstvo in zabava, najmanj pa jih potrošniki uporabljajo pri nakupnih procesih v zvezi s telekomunikacijskimi storitvami in produkti. Verjetnost, da bodo potrošniki končali proces z nakupom, se povečuje z bližino trgovine, restavracije oz. ponudnika storitve. Uporabniki na mobilnih napravah največkrat iščejo informacije o lokaciji in cenah.  

 

Viri: Mobile Marketer, Telmetrics